Спортивно - масові заходи


Спортивне свято
«Козацькому роду нема переводу»

Мета:   залучати  дітей до джерел національної історії та культури;
сприяти патріотичному вихованню кожного школяра, осмисленню себе як частинки великого українського народу; пробуджувати національну свідомість. Виховувати інтерес учнів до занять фізичною культурою; пропагувати здоровий спосіб життя; збільшувати рухову активність школярів; розвивати силу, витривалість, швидкість, спритність; формувати вміння вести в нестандартних ситуаціях і приймати швидкі рішення.       
                                                                                  
Інвентар: колоди, м’ячі, квасоля, вареники, посудина з водою,миски, ложки, молотки і цвяхи, шапка з карточками.        
                                                                                 
Хід заходу
Ведуча 1.  Дорогі друзі, гості! Сьогодні ми зібралися на Свято козацької слави. Із історії нам відомо, що козаки були середнього зросту, плечисті, ставні, міцні, з довгими вусами і носили на тім’ї «оселедці».             
                                                                                             
Козак - людина чесна, смілива.
Найдорожча йому Батьківщина.
 Козак – слабкому захисник.    
 Цінити побратимство звик.   
 Козак - усім народам друг,   
 Міцний і лицарський нього дух.   
 Козак - це той, хто за освіту,
Хто прогне волі і блакиту.

Ведуча 2.  Козаки любили добре погуляти, повеселитися у вільний час. От і ми, нащадки козаків, хочемо сьогодні відтворити деякі з тих конкурсів, які проводились на козацькому гарті.

Ведуча 1.     
Козаки - це вільні люди.
Козаки --безстрашні люди.
Козаки - борці за волю,
За народу щасну долю!
Козацькому роду нема переводу.
Козак з біди не заплаче.
Козак не боїться ні тучі, ні грому.
Де козак, там і слава.

Ведуча 2. Дозвольте представити вам наших завзятих козаків - гордість нашого роду і його надію. Зустрічайте!
( під звуки маршу заходять команди)

Ведуча 1.  Гарні козарлюги! І у кожного, мабуть, є своє прізвисько, як це здавна водилося у козаків. Назвіть, будь ласка, себе, щоб наші глядачі знали, з ким мають справу.

     1 -ша команда
1 . Крутивус.
2. Вернидуб.
3. Перевернихата.
4. Завзятий.
5. Гопак.
6. Біжуненабіжуся.
7. Сплюненасплюся.
8. Недайбіда.

      2-га команда
1. Їмненаїмся.
2. Котигорошко.
3. Панібудьласка.
4. Догориножко.
5. Вернигора.
6. Непийбагато.
7. Хлипшборщ.
8.Мазало.                                                                                                                                                
Ведуча 2.  
Дозвольте Вам журі представить.
Хоч і серйозним воно є,  
Та голос свій, свою усмішку                                                            
Дотепним жартом віддає.                                
(представлення журі)

Ведуча 1.  Ну що ж - команди готові, журі також, а де ж уболівальники? Сьогодні команди прибули змагатись і перемагати. Отож, просимо і вболівальників щиро нам у грі допомагати. Свято козацької слави оголошуємо відкритим.  (Звучить пісня «Ой на горі та й женці жнуть»)  

Ведуча 2.  Отож розпочинаємо козацькі забави. З незапам’ятних часів в Україні козаки славилися силою, спритністю, мали гостре око, розумні голови. Ось ми зараз і побачимо, чи гідні хлопці нашої ніколи носити високе звання «козак». Розпочинаємо козацьку естафету.                                                 

Конкурс «З колодою» 
Щоб  приготувати їжу козаки мають заготувати дров. Козак бере одну колоду біжить до намальованого кола, кладе її у коло і повертається назад, передаючи естафету наступному козакові.

Конкурс «Принеси води»
Дві склянки розташовані на відстані 5 м. В одній налито воду, друга - порожня. Учасники по черзі переносять ложкою воду з однієї склянки в іншу, порожню. Перемагає той, хто швидше впорався із завданням і в чиїй склянці більше води. 

Конкурс «Збери квасолю» 
У квадрат 1x1 метр висипається квасоля трьох сортів рівна кількість для всіх команд. За сигналом судді один учасник від команди збирає у три тарілки квасолю. Перемагає команда, яка найшвидше визбирає квасолю.         
(Художній номер від уболівальників)

Конкурс «Забий цвях»                                                             
Команди стоять у колоні по одному. Перший гравець гримає у руках молоток. Навпроти кожної команди на відстані 6-8 метрів розміщена частина колоди в яку вбито великий цвях. За командою учасник з молотком підбігає, робить один удар молотком по цвяху, потім повертається і передає молоток наступному учасникові, який виконує те саме. І так по черзі вся команда б’є по цвяху по одному разу до тих пір, поки повністю не заб’є цвях. Виграє команда, яка першою забила цвях.          
                                                      
Конкурс «Біг парами з м'ячем»
На лінії старту стоять команди в колоні по два. Кожна команда має м’яч. На відстані 7 метрів від лінії старту стоять прапорці. За сигналом учителя гравці затискають м’яч лобами і біжать, тримаючись за руки, до прапорця, а потім - назад до своєї  команди.  Втративши  м’яч,  гравці мають його підняти, закріпити лобами і продовжити біг з того місця, де впав м'яч. Перемагає та команда, яка закінчить естафету першою і без помилок.        

Конкурс « Тачка» 
Один учасник тримає іншого за ноги, той пересувається на руках до прапорця, потім учасники  міняються місцями і повертаються назад.  Виграє команда, яка першою закінчить естафету.                                                 
(Художній номер від уболівальників)

    Ведуча 1.    У народі говорять: «Добрий козак починає свій день із їжі»

Конкурс «Навари  милая»
У конкурсі беруть участь по два учасники від кожної команди. Перед ними на столі миски з варениками. Один гравець дерев’яною ложкою годує іншого. Перемагають гравці тієї Команди, що першими з’їдять останній вареник у мисці.

Конкурс «Курінні отамани»
До отаманів підходить ведуча і тримає у руках шапку. Отамани по черзі витягують із шапки запитання і відповідають на них. Виграє той хто, хто дасть найбільше правильних відповідей.

                   Запитання
1. Що означає слово «козак»? (вільний, незалежний від пана)
2. На якому острові розміщувалася Запорізька Січ? (Хортиця)
3. Де жили козаки? (в курені)
4. Хто командував Січчю? (кошовий)
5. Улюблена їжа козаків. (куліш)
6. На яких музичних інструментах грали козаки? (кобза, скрипка, цимбали)
Конкурс художньої пісні.
Команди виконують козацькі пісні.
(Журі оголошують підсумки. Переможці нагороджуються грамотами.)

Ведуча2.  Хлопці, ви - нащадки славних українських козаків, тож любіть Україну, шануйте її народ. Хай кожен з вас своїми вчинками і добрими справами доведе, що козацькому роду нема переводу.        
                              
Ведуча 1.  Свято козацької слави оголошується закритим.












Олімпійський урок

Завдання:
1) формувати потребу у фізичному вдосконаленні;
2) активізувати до занять фізичною культурою та спортом;
3) пропагувати фізичну культуру як складову загальнолюдської культури;
4) виховувати морально-вольові та психологічні якості особистості.
Місце проведення: святково прибрана спортивна зала або спортивний майданчик, де розвішані плакати з пропагандою здорового способу життя; стінгазети на спортивну тематику.
Учасники змагань: команди учнів у складі сімох хлопців і дівчат.
Суддівська бригада: запрошені гості, класні керівники, учителі фізичної культури та допризовної підготовки, представник адміністрації школи.
Обладнання: картки з частинами фрази; 4 гімнастичних мати; 8 гімнастичних палиць; 4 воріт; 4 ключки; 4 баскетбольних, 4 волейбольних і 4 футбольних м’ячі; 20 обручів, тунель із матерії та обручів; 4 скакалки; гімнастичні лави; кеглі.
ХІД ЗАХОДУ
Уболівальники заходять до зали за займають свої місця. У супроводі «Спортивного маршу» до місця свята заходять учасники естафет. Перед тим, як зайти, учні обирають картки з частинами малюнка (для подальшого формування команд), шикуються в одну шеренгу обличчям до глядачів. Заходять учні, які переодягнені в костюми давніх греків.
1-й ведучий. О, славні громадяни шкільної країни! Знаючи про ваше бажання стати досконалішими, боги Олімпу спустилися на ваше спортивне свято. Вони оголошують Олімпійські ігри відкритими!
2-й ведучий. Будьте сильними та спритними, рухливими та швидкими! Спортсмени, пам’ятайте, зможуть перемогти тільки гідні! Будьте наполегливими, і боги вам у цьому допоможуть.
1-й ведучий. Пам’ятайте, що Олімпійські ігри – це дружба, завзятість, воля до перемоги; це красивий чесний спорт. А спорт – це мир!
2-й ведучий. Олімпійська емблема – п’ять переплетених кілець – символізують дружбу людей п’яти континентів.
Кращі спортсмени школи заносять Олімпійський прапор.
1-й ведучий. Рівняння на прапор!
2-й ведучий. Слово для привітання надається голові журі – директорові школи. Ведучі оголошують програму проведення свята.

КОНКУРС «ЗНАЙДИ СВОЮ КОМАНДУ»
За картками кожний учасник знаходить свою команду. Кожна команда складає вислів про спорт та здоровий спосіб життя.

ЕСТАФЕТА «ОЛІМПІЙСЬКИЙ МАРАФОН»
1. Розташування інвентарю.
Гімнастичні мати знаходяться на відстані 6 м від лінії старту, відстань між матами та м’ячем – 5 м. Уся дистанція забігу – 15 м.
2. Зміст вправи.
За сигналом перший учасник команди біжить до матів, виконує перекид уперед, біжить до м’яча, затискає його колінами та стрибає в такий спосіб до лінії фінішу та назад, після завершення стрибків залишає м’яч на тому самому місці, біжить до матів, виконує гімнастичний переворот, потім повертається до лінії старту, передаючи естафету наступному учасникові команди. Естафета завершується тоді, коли останній учасник команди перетинає лінію старту-фінішу.
3. Нарахування очок.
Команди, які продемонстрували найкращий час, отримують відповідно 40, 30, 20, 10 очок. Порушення правил естафети додає до результату штрафний час.
4. Порядок виконання.
  Команда шикується у колону по одному на лінії старту, напрямним стає хлопець, за ним – дівчина.

ЕСТАФЕТА «СПРИТНИЙ М’ЯЧ»
1. Розташування інвентарю.
М’яч знаходиться на відстані 6 м від лінії старту. Уся дистанція забігу –   15 м.
2. Зміст вправи.
За сигналом перший учасник команди добігає до м’яча, бере його та веде м’яч до встановленої лінії та назад, передає м’яч наступному учневі над головою. Кожний учасник передає м’яч тому, хто стоїть за ним, останній учасник веде м’яч до встановленої лінії та назад, вправа повторюється. Естафета завершується, коли всі учасники виконали вправу, а перший учасник команди, який знаходиться наприкінці колони, отримує м’яч та з ним стає попереду колони, піднімаючи його вгору.
3. Нарахування очок.
Аналогічно до попередньої естафети. Порушення правил естафети додає до результату штрафний час.
4. Порядок виконання.
Аналогічно до попередньої естафети.

ЕСТАФЕТА «ФЛОРБОЛ»
1. Розташування інвентарю.
На відстані 12 м від лінії старту знаходяться ворота. На відстані 10 м від лінії старту – лінія кидків. На відстані 2 м від лінії старту розташовані 6 кеглів з інтервалом 1 м одна від одної.
2. Зміст вправи.
За сигналом учасник команди за допомогою ключки веде м’яч «змійкою» між кеглями від лінії старту до лінії кидків. Не заступаючи за лінію кидків, учасник ключкою кидає м’яч у ворота. Потім повертається до лінії старту та передає ключку наступному учасникові. Естафета завершується, коли останній учасник команди перетинає лінію старту-фінішу.
3. Нарахування очок.
За кожне влучення м’яча у ворота нараховується 10 очок до загального заліку команди.
4. Порядок виконання.
Аналогічно до попередньої естафети.

ЕСТАФЕТА «ДОЛАННЯ КІЛЬЦЯ»
1. Розташування інвентарю.
Обруч знаходиться на відстані 5 м від лінії старту. Уся дистанція забігу – 15 м.
2. Зміст вправи.
За сигналом перший учасник команди добігає до обруча, стає всередину обруча та присідає, після цього піднімає його та перевертає через себе, повторюючи цю вправу 5 разів, після завершення добігає до встановленої лінії та повертається назад і передає естафету наступному учасникові команди. Естафета завершується, коли останній учасник команди перетинає лінію старту-фінішу.
3. Нарахування очок.
Аналогічно до попередньої естафети. Порушення правил естафети додає до результату штрафний час.
4. Порядок виконання.
Такий самий як у попередній естафеті. Після виконання вправи з обручем кожним учасником асистенти змагань повертають обруч на початкове місце.

ЕСТАФЕТА «СТРІТБОЛ»
1. Розташування інвентарю.
На відстані 15 м від лінії старту знаходяться баскетбольні щити. На відстані 12 м від лінії старту – лінії кидків, де знаходиться м’яч. На відстані 2 м від лінії старту в бік лінії кидків по прямій розташовано тунель завдовжки 3 м та діаметром 0,9 м, що виготовлений із 2 обручів та натягнутої на них тканини.
2. Зміст вправи.
За сигналом учасник команди біжить до тунелю, пролазить крізь нього, потім добігає до лінії кидків, кидає м’яч у баскетбольний кошик, повертається до лінії старту, передає естафету наступному учасникові. Естафета завершується, коли останній учасник команди перетинає лінію старту-фінішу.
3. Нарахування очок.
За влучення м’яча в баскетбольний кошик нараховується 10 очок до загального заліку команди. Команда, яка продемонструвала кращий час, отримує додатково 5 очок.
4. Порядок виконання.
Аналогічно до попередньої естафети.

КОНКУРС «ОЛІМПІЙСЬКА МОЗАЇКА»
1. Розташування інвентарю.
На відстані 15 м від лінії старту знаходяться коробки із запитаннями теми теоретичного заняття. На відстані 12 м від лінії старту – лінія стрибків, де знаходиться скакалка. На відстані 2 м від лінії старту по прямій розташована гімнастична лава.
2. Зміст вправи.
За сигналом учасник команди біжить до гімнастичної лави. Учні перестрибують через лаву ліворуч і праворуч (повинно бути не менше ніж 6 стрибків). За кожний відсутній стрибок команда отримує 1 с штрафного часу. Потім учасник добігає до лінії стрибків, виконує 5 стрибків (за кожний відсутній стрибок команда отримує 1 с штрафного часу). Далі учасник біжить до коробки із запитаннями, бере запитання, повертається на лінії старту, передає його капітанові. Команда дає відповідь на запитання членам журі, повертається до команди та передає естафету наступному учасникові. Гра триває, поки будь-яка з команд не дасть відповіді на всі запитання.
3. Нарахування очок.
За правильну відповідь на запитання команда отримує додатково 5 балів. Команди, які продемонстрували найкращий час у естафеті, отримують відповідно 40, 30, 20, 10 очок.
4. Порядок виконання.
Аналогічно до попередньої естафети.

Запитання конкурсу «Олімпійська мозаїка»
1. Що являє собою Олімпійський прапор? (Біле полотнище з п’ятьма переплетеними кільцями синього, чорного, червоного, зеленого та жовтого кольорів, що символізують п’ять континентів)
2. У якому місці вперше був піднятий Олімпійський прапор? (Антверпен, Бельгія)
3. Процитуйте головні слова знаменитої «Оди спорту» Пьера де Кубертена. («О, спорт, ти – мир!»)
4. Яку назву має організація, що очолює олімпійський рух? (Міжнародний олімпійський комітет)
5. У якому місці знаходиться штаб-квартира Міжнародного олімпійського комітету? (Лозанна, Швейцарія)
6. Що промовляє від імені всіх учасників Ігор один із видатних спортсменів країни-організатора під час відкриття Олімпійських ігор? (Олімпійську клятву)
7. На відкритті Олімпійських ігор команди йдуть за алфавітом країни-організатора. Попереду завжди крокує команда однієї країни. Якої? (Греції)
8. Як називається молодий спортсмен у віці до 20 років? (Юніор)
9. Як запалюють олімпійський факел? (На факел спрямовують пучок сонячних променів, зібраних за допомогою системи лінз і відбивачів)
10. У якому місці Олімпійський вогонь був запалений палаючою стрілою з лука? (Барселона, Іспанія)


Судді оголошують команду-переможницю і призерів змагань, проводять нагородження, дякують учасникам, уболівальникам, гостям і організаторам свята. 










Фізкультурно-патріотична гра «Козацький гарт»
до Дня Захисника Вітчизни
Мета: організувати активне й змістовне дозвілля учнів, формувати ціннісне ставлення до себе та до інших людей, виховувати почуття колективізму, вміння працювати в команді, вболівати один за одного, допомагати один одному, розвивати спритність, кмітливість.

Хід свята
(Звучить музика про армію, на сцену виходять ведучі)

Ведуча 2. Доброго дня, дорогі учителі, гості, учасники. Ми раді вас вітати на святі.
Ведуча 1.  Добрий день, вам, люди добрі!
Щиро просим до господи!
Раді Вас у нас вітати.
Щастя та добра бажати.
         Сьогодні свято, конкурс нині,
         Сьогодні все козацтво тут,
         На цім майдані радість лине,
         Козацькі ігри всіх нас ждуть.
                        Ми роду козацького діти,
                        Ми любимо сонце і квіти,
                        І сонце нам шле свій привіт
                        Ми роду козацького діти,
 Землі української цвіт.
Ведуча 2. Доброго дня, дорогі учителі, гості, учасники. Ми раді вас вітати на святі.
Ведуча 1. Традиційними в нашій школі стали змагання «Козацькі розваги». Сьогоднішнє змагання ми присвячуємо святу українського козацтва – Покрови Пресвятої Богородиці.
Ведуча 2. А тому,  що захисниками з давнини були чоловіки, то це свято, ще називають «Чоловічим днем!» і всі чоловіки та хлопці в цей день приймають вітання.
Ведуча 1. Сьогодні і  ми зібралися для того, щоб привітати зі святом  наших хлопців, адже вони – майбутні захисники Вітчизни. Народна мудрість стверджує, що Земля може нагодувати людину своїм хлібом, напоїти водою зі своїх джерел, але захистити сама себе не може. Отже, ростіть мужніми, сильними, надійними і завжди будьте опорою своєї сім’ї  та народу.
Ведуча 2. Сьогодні в нашій школі свято,
Тут сміху, радості багато.
Сьогодні хлопців ми  вітаєм,
всього найкращого бажаєм!
Хоробрими, сміливими ростіть,
Кордони України бережіть!
Продовжуйте батьківську справу,
Ростіть Вітчизні, всім на славу.
Ведуча 1. А сьогодні, дорогі наші захисники, ви ще раз доведете, що  виростете хорошими і сміливими, мужніми і надійними.
Ведуча 2. Нумо, хлопці, покажіться!
А ви, друзі, подивіться,
За кого уболівати
Ви прийшли на наше свято?!
(вхід команд)
Представтеся, будь ласка.
(девіз, привітання команд)
Ведуча 1. Молодці  Ви гарно виконали завдання і кожна команда  отримає  заслужені  бали. Максимальна кількість балів -2.
Ви прийшли сюди сьогодні,
Щоб вести запеклий бій.
Тільки, ні, не кулаками,
А в веселій, дружній грі.
Ведуча 2. Прибули ви змагатись і перемагати. Отож і просимо вболівальників щиро нам у цій грі допомогти. Починаємо наші змагання…
Ведуча 1. Визначати переможців у нашому змаганні буде журі у складі…
Ведуча 2. На Вас чекають складні випробування. Сьогодні Ви проявите силу, спритність, красномовність, а також витривалість і швидкість.

Ведуча 1. Перший конкурс «Забави кашоварів». В центрі залу на столах знаходяться разом змішані горох, квасоля, насіння та інше. По сигналу потрібно всією командою прибігти до столів і як найшвидше розібрати на окремі тарілки все змішане (тобто:на одній тарілці тільки горох, на другій – насіння, на третій – квасоля і так далі) і всією командою потім повернутися назад. За швидкість і правильність команда отримує 2 бали, друга 1 бал.

Ведучий 2. Слово журі. Другий конкурс «Втеча з полону». Потрібно пострибати у мішках до фішки та повернутися так само назад і передати естафету наступному гравцю. І так вся команда. За перемогу 2 бали, за поразку –1бал.

Ведуча 1. Третій конкурс «Неслухняна кулька». Гравці команди по черзі переносять тенісну кульку на  ракетці до фішки й назад. Кульку не підбивати   уперед. За перемогу – 2 бали, за поразку – 1.

Ведуча 2.  Слово журі. Четвертий конкурс «Гімнасти». Гравці обох команд сідають на одній лінії на відстані 0,5 м один від одного. За командою вони набувають положення сидячі кутом. Виграє команда, гравець якої довше протримається в цьому положенні, або залишиться більша кількість гравців. (руки ззаду на підлозі, ноги в колінах не згинати). Перемога – 2 бали, поразка – 1бал.

Ведуча 1. Слово журі. П’ятий конкурс «Передай м’яч». Учасники сідають на підлогу в колону по одному на відстані 1 метра один від одного. За сигналом вони, прогнувшись, передають м’яч над головою в кінець колони. Останній учасник, отримавши м’яч, біжить наперед, сідає першим і знову передає так само м’яч. І так вся команда, поки капітан знову не стане першим. Перемога – 2 бали,поразка–1бал.

Ведуча 2.  Слово журі. Шостий конкурс «Перетягування канату».  За перемогу–2бали,поразка–1бал.

Ведуча 1. Слово журі. Наступний конкурс «Спецназівець». Умови конкурсу:  підтягнутись на перекладині найбільшу кількість раз за 1 хв. (1 бал –1віджимання)

Ведуча 2. Молодці, після кожного конкурсу переконуюсь, які у нас вправні,  розумні і сильні хлопці. Слово журі.

Наступний конкурс «Портрет коханої». Ваше завдання намалювати портрет коханої з зав’язаними очима за підказкою. Малюємо очі коханої, тепер брови, ніс, рот, маленькі ніжні вушка, кучері коханої. Кожен учасник малює ту частину обличчя, яку назве ведучий.
За найкращий портрет - 2 бали, гірший - 1 бал.

Ведуча 1. Слово журі. І на завершення ще один  конкурс «Голка, нитка, ґудзик». Солдату в армії самому потрібно пришивати ґудзики. Від кожної команди потрібно по 3 учасники.  Завдання для гравців: добігти до столу, заправити нитку в голку, потім взяти ґудзика, пришити до тканини і бігом повернутися до команди та передати естафету наступному гравцю команди. Усі наступні гравці команди по черзі пришивають ґудзики до тієї ж тканини. Журі оцінює охайність і швидкість. За кращу роботу 2 бали, менш охайну – 1 бал.

Ведуча 2. Слово журі. Ось і скінчилися наші змагання. Дякую  командам за  гарний  виступ, вони заслуговують на ваші оплески. Погодьтесь, сьогодні змагання надали всім нам багато задоволення і гарно підняли настрій.
Ведуча 1. Приємно, що наші юнаки можуть не тільки добре вчитися, але бути і веселими і винахідливими! Дійсно, ми були свідками «Козацьких розваг», які нам сьогодні продемонстрували наші хлопці.
Ведуча 2. А зараз, доки наші судді будуть рахувати загальні бали, давайте попрацюємо з вболівальниками. Для вас ми підготували невеличку вікторину.

Запитання для вболівальників:
1. Що можна приготувати, але не можна з'їсти? (Уроки).
2. Скільки місяців у році мають 28 днів? (Всі).
3. Що з землі легко піднімеш, але далеко не закинеш? (Пір'їну).
4. Вона завжди маленька, навіть коли велика? (Перерва).
5. Хто міністр оборони сьогодні? (-------------).
6. Коли доба коротша: взимку чи літом? (Однакова, бо в добі 24 години).
7. Що не має довжини, глибини, ширини, висоти, а можна виміряти? (Час, температура).
8. Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? (Запорізька січ)  
9. Який із найдревніших знаків є малим гербом України? (Тризуб)
10. Яка назва гімну України. (Ще не вмерла Україна)
11. Як називалась перша слов’янська держава? (Київська Русь)
12. Як називається основний закон України? (Конституція)
13. Як звали сестру Кия, Щека, Хорива? (Либідь)
14.  Назвіть найбільшу святиню українського народу в музичній символіці. (Гімн)
15. Назвіть велике зібрання творів Т. Шевченка. (Кобзар)
16. Що означає слово «козак»? (Вільна ,незалежна людина)
17. Які види військ існують в Україні? (Сухопутні, війська повітряної оборони, військово- морські)
18. Хто  є  Головнокомандуючим  української  армії? (Президент)
19. Під яким кущем сидить солдат в той час, коли йде дощ?  (Під мокрим)
20. Який рід військ носить сині берети?  (Десантні)

Ведуча 1. Дякуємо вболівальникам. Сьогодні вони були дуже активними. А ми давайте дізнаємося, яка із команд отримала перемогу. Отже, надається слово журі.
Нагородження.

Ведуча 2.  Ми вітаємо команду з перемогою.
Ведуча 1. І нехай же квітне ваше щастя,
І дзвінкі для вас звучать пісні,
Стелиться всім шлях сонячний й квітчастий,
В ранок завтрашній чудовий і ясний.
Ведуча 2. Хай назавжди поселяться у ваших сім’ях Любов, Повага. Щастя Вам усім!
Ведуча 1. Дорогі наші хлопці!
Ведуча 2. Сміливі і мужні
Ведуча 1. Сильні і спритні!
Ведуча 2. Розумні і кмітливі!
Ведуча 1. Ніжні і добрі!
Ведуча 2. Люблячі і турботливі!
Ведуча 1. Сьогодні для вас – лиш найтепліші слова!
Ведуча 2. Відчайдушні, вольові, сильні воїни-захисники!
Сьогодні свято –  в вашу честь!

Ведучі разом: До побачення! До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар